testimonial 3

Wednesday, 20 June 2018

Είναι ένα πολύ ωραίο κατάλυμα. Οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό πάντα πρόθυμοι και χαμογελαστοί, τα δωμάτια πεντακάθαρα, όμορφα διακοσμημένα! Η τοποθεσία ιδανική!